Freeedddaaaagggg

Åter igen sitter man i soffan o det e FREDAG!!! Helt sjukt vad tiden bara rusar förbi =)
Igår va jag o åt kvällsmat med girlsen på pappa grappa, tyvärr inte Monica men resten av gänget. Vi hade så himla mysigt o roligt, skratta fasen hela tiden åt massa sjuka saker o skämt. Åt min favvopizza Mezza Luna den e så sjukt god så fick det bli lite te efteråt. Mycket trevligt o bara sitta o ha mystid med dom. Så tack tjejer för en jätte trevlig o rolig kväll, hoppas de snart blir igen. Vi ska ju faktiskt till stockholm om typ två veckor o se på Bounce, shoppa o festa lite sp innan dess kanske de blir svårt men men. Då ska vi ha sååå sjukt roligt o bara unna oss.

Idag va det en vanlig men ganska lugn dag på worket, vilket va himla skönt. Så efter jag slutat åkte jag ut till stallet o tog in alla sex djuren. Blev ingen ridning i dag för syss va inte med ut utan va upptagen med annat o mammsen jobbade fortfarande. Så det blev bara o fixa allt o borsta av Anton all lera inför morgondagen. I morgon ska vi ämligen va på Sharpman kl 13.00 för ett återbesök med hans sadel. Hoppas den ligger som den ska vilket jag tyvärr tvivlar på lite, för den åker bak upplever jag ibland. Mest i hoppningen dock o inte när man trimmar på backen. Så vi får se vad tjejrna säger om den de e ju trots allt dom som kan.

I kväll e de sista avsnittet av solsidan =( vilket gör min såååå besviken. Älskar den där serien något kopiöst mycket, men har hört att dom skrivit på för en till runda. Så jag hoppas på det nu o att de inte ska ta sönder hela serien o få den tråkig.

Nu ska jag stoppa lite i magen så höres i morn igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0