Jobbdagen e över....

Sitter nu i soffan o kollar om de finns nått roligt o göra, kolla på elle hålla på med, e hemma ensam som vanligt !!!! Dagen på jobbet va iaf bra gick sååå fort så de inte e sant.
I morgon blire stall o ridning kanske hus med hi hi =)

Har inte så mycket mera o säga för jag e sååå SUR!!!!! Men köpte iaf lite tröstäta i form av kesella vanlij, jordgubbar o daimchokladkaka! Så får väl sysslesätta mig med det under kvällen o aknsek ladda ner nån bra film, på Os data.

Tack för igår mina tjejer, det va riktigt nice. Vi har ju blivit så duktiga på o ungås o mysa nu för tiden, va bara Linn som fattades. Hoppas hon snart kan komma hem igen o flygen börjar gå som de ska. Nästa helg blir psrty o skoj i Estockholmo med girlsen längtar sooommm faaannn!!


See ya =)

Kommentarer
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: ja nästa gång jag tvättar honom blir det grönsåpa för hela slanten ;)

2010-04-18 @ 10:13:21
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0