Snart e de åter igen måndag

Sitter just nu o kollar Gossip o bloggar lite emellan.
Idag hade vi utsläppet av djuren så vi red o gjorde stallet klart då. Syss hade migrän igår igen så hon hade lite ont i huvudet i dag. Så jag tömma Villma o red Anton, båda gick jätte bra så i morn blire en lång skrittur innan träningen på tisdag. Båda fick gå lite bommar på volt förretsen vilket e nyttigt så man kan forma dom över.
Vi va klara 12 redan så då bar de hem o duschade en sväng.
 
Jag ville åka o kolla lite på badrumsinredning, kakel/klinkers o golv till huset men Ogge va inte så på så jag åkte själv en sväng. Jag kollade på ett golv som vi hade sett men de va ingen höjdare så de fick de inte bli iaf.
Hittade en badrumsinredning iaf som jag presenterade för Ogge så vi får se om de kanske blir den till badrummet där nere =) Det e dubbla hadfat i den så får bli en mindre i det där uppe när de  edax för det.

Deklarationerna e förresten signerade o stoppade i kuvert med K6 bilagan, så i morn ska de på lådan. Så får de bli o betala in skatten när de funkar o logag in på skatteverkets hemsida, stog bara ERROR hela tiden så jag sket it rent ut sagt!

Nu ska jag kolla lite tävlingar för 2010 =)

See ya

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Hej Johanna!

Har ni köpt hus? Var?

Låter spännande, vi renoverade vårt badrum runt jul, det är kul när det blir nytt och fräscht. :-)

2010-04-19 @ 07:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0