9/8-10

Idag va min första arbetsdag efter semestern o den gick galant va trots allt kortisdag 6-16 =D Trodde att man skulle ha kommit av sig lite mera men nej då, kändes typ som att jag hade vart ledig över helgen barra. PLU nummrena va väl inte så ihågkommna i kassan , men bara o slå upp dom o köra vidare juh.

Efter jobbet åkte jag till stallet på vägen hem o gjorde allt klart till syss, Anton har ju atppat en sko så jag kunde inte rida =( Hoppas att Micke svarar på mitt mess i morgon så han kan komma så fort som möjligt.

Ogge har haft semster i dag o ska ha i morgon med tydligen, skönt för han så kan han tracka mig massor oxå =P
Han o hans pappa har jobbbat på med badrummet i dag så nu e eluttaget vid spegeln dit, el dragen till spegeln, en dimmerknapp till spottarna dit o all fog e borttorkad o plattorna e vita igen =)

Har inte så mycket mera o skriva i dag så BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Kan du inte fota badrummet? Vore kul att se nu när ni börjar bli klara =)

Låter som det går bra för er, roligt!

2010-08-10 @ 21:16:45
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0