Ingelstad

Idag va jag o fixade mina naglar skita snygga blev dom o lite nytt gjorde vi med, hade en ide i huvudet som blev skitbra =D När jag va klar där stack jag ut till maxi lite o kollade på nya skor, blev ett par jobbarskor, ett par gåskor o även ett par stövlar till hösten som jag sett. Känns så bra o ha inhandlat ett par nya jobbarskor för de va fasen på tiden. De andra paret jag köpte va på rea som jobbarskorna så jag slog till på dom med. Jag sa mammas personnr på Stadium för hon har kort där, så de blev 260 kr till i avdrag hi hi de gillar man ju. Va även på ÖB o köpte nytt pälslans till hästarna o det e helt sjukt vad det e bra o billigt med, 1 lite för 59 kr o så bra. Det tror man ju inte tro lixom ÖB hahhah men skenet kan bedra ibland. Blev även en reflexsele till Mollan där för 45 kr ifall hon skulle springa bort nu i mörkret så honm syns lite.

Mötte upp Kicki på busfabriken o fick skydden jag köpte av henne med magneter i, magnetsaker e så bra till hästrana säger dom men tyvärr får man inte ha på tävling. Så man får passa på i veckorna mellan o så där. Blev en lång fika o massa prat med Kicki om allt möjligt medans Victor lekte där inne, mycket trevligt Tack för pratstunden =D

Blev att fixa hästarna på vägen hem o hoppa motion av något slag, paddocken kommer inte gå o rida i denna vecka mera tror jag. Så jävla pissigt så de blir vä ridhuset då=/

Nu ska vi laga mat C YA friends











Kunde inte låta bli o släga ut en bild på Ogges NYA älskling 4an =P

Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Hej,

Tack själv för pratstunden, det var mkt trevligt. Det får vi göra om vartefter ;-) Du, inte visst jag att man inte får ha de skydden på tävling, vilken tur att jag inte hann göra det då. ;-)



Kram

2010-08-25 @ 19:47:57
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0