Lördag & söndag

Igår jobba jag o de va full fart hela tiden. Massa folk i rörelse på stan o hos oss, satt på två kassor från halv sex till tio över o såg inte ens godishyllan då=( fy faan vad folk asså heeelt sjukt vare men men vad ska man göra man måste ju bli av med alla så man kan låsa så bara o jobba på o försöka få undan så gott de går. Vakten fick säga till huur mycket folk som helst att de va SNÄNGT!!! så sura de blir när de inte får komma in 10 över o vi stänger prick. Synd bara att man måste stressa med tidningar o sådant på fem min men men de gick o nu e man ledig helgen som kommer =D

Efter jobbet gick jag ner till Monica o Olle för hon bjöd på tårta i o med hennes 25 års dag I MORN! Blev ett par jätte roliga o trevliga timmar med spel, virrpannan tror jag de hette asa roligt skratta massor o flamsa. Blev ingen marknad för min del men de gjorde inget direkt. Skulle bara gå den rundan när jag gick till bilen tänkte jag ifall de blev så tidigt, men nu va jag hemma kl 01 i stället. Mollan va sa glad så klart när jag kom hem så de blev koppel på o kissrunda inför natten o lite fejjan i sängen sedan sov jag som en stock.

Idag hade syss o jag utsläppet i stallet så vi passa på o rida o göra allt klart, så man inte behöver åka tillbax. Men tyvärr kan man varken utnyttja paddocken eller stubben pga regnet så de blev en skittrunda =/ I morn blire de väl ridhuset för våran del, lika bra o lösa kort nu för paddocken lär inte bli bättre hemma ju närmare hösten man kommer o mera regn!!

Nu ska jag fortsätta tvätt o plocka undan lite, även gå ut o lufta Mollan lite medans jag plockar mera äpplen till hästisarna. Håller förresten på o tvättar kuddarna o täckena o de har jag aldrig gjort förut så de ska bli intressant o se hur de blir efteråt, men slängde in 5 tennisbollar i tummlarn ihop med dom för de kan ju inte skada tänkte jag?!?! Står ju inge vidare beskrivning på hur man ska tvätta dom o vilket material de e så de får bli som de blir lixom. Mollan fick den 6e bollen så den ska de lekas med nu =) Hon gnäller som tusan o kastar med den i köket nu. Så bäst att sysselsätta bebisen hahah. C YA




SÖTASTE Freddie va ju med oxå =)


Snyggast man va under spelets gång =P


Sanny O milfen


Monica o Linda


Hästarna fick en hink med äpplen i hagen i dag mmm gött gött vare


Min lilla fjanton som galoppera på asfalten förbi KOSSORNA aaahhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0