Måndag

Har inte hänt nått speciellt i dag jobbat o ridit typ. Anton känns kanon bra men red inte så länge för han skritta bara i går o va ledig fredag lördag. I morn ska de tydligen regna så de blir väl ridhuset för våran del, man får ju ha hinder så de blir kanske lite studs eller bommar då.

Igår beställde vi iaf alla ikeasaker till badrummet så de blir klart iår kanske. Skulle ju ha svarta skåp men valde vita till slut tack vare att de svarta inte gick o beställa på internet o att maskinerna e ju vita, så de blir nog bäst med vita skåp då. Blir en grå bänkskiva så de kan nog bli ganska snyggt hoppas jag, ett av skåpen blev med trådkorgar oxå så man kan typ ha rasiga kläder där eller liknande.
Blev även en hylla till vardagsrummet som inte fanns på lager när vi va där, så hoppas den kommer nu hem i stället.

Va nyss ute med Mollan på sista kvällspromenaden i koppel dess utom, behöver tränas massor på det. Vi har ju henne lös heeela tiden men nu när de e jakttid o så får man ju inte ha dom lösa så lika bra o träna lite i samma veva. Hon sköter sig ganska bra faktiskt men man får göra små ryck i kopplet så fort hon drar i det. Svärfar o Angel kom med bilen o skulle se om de såg några rådjur men tack vare mig o Mollan så fanns de inte en enda tror jag hahha ;) Det blev lite smått hysteriskt när hon såg hans bil iaf o började o hoppa mot den så jag fick bli riktigt förbannad på henna. Så på vägen hem gick hon o kolla bakåt hela tiden sötnosen.

Åter i morn kanske........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0