RIDIT!!!!

Idag har jag vart o ridit min lilla polle =)  wiie vad roligt de va o bra att de där bootsen passa så jag iaf kan rida hemma lixom. Blir o trimma hemma o hoppa igen när skon e dit, bara se de positiva med det.

I morn e de jobb o kräftskiva på kvällen som gäller =) blir roligt tror jag.

Har fått önskemål om lite bilder på huset men har inga från när vi flyttat in utan bara innnan o så ser  de ju inte ut nu. Har bara de här två nedan på vårt vardagsrum så som de ser ut nu iaf, fattas bara en persien i fönstret bakom soffan =P. Ska ta lite nya bilder någon dag o lägga ut lite. Kram på er






Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Ååååå så fint! Älskar soffan!

2010-08-18 @ 12:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0