TACK MINA SVÄRFÖRÄLDRAR

Ja jag e nyss hem kommen från RO där jag vart bjuden på trerätters av mina favvo svärfärldrar =) E ensam hemma så skulle bara ringa o kolla om de visste ifall någon satt på pass ner mot vattnet, för jag hade tänkt ta Mollan o gå en promenix. Så blev jag bjuden på middag av dom för de va redan utanför Ro då med Angel, va bara o byta om lite snabbt o lämna Mollan igen. Men gud vad trevligt o gott de va, gillar Ro skarpt.

Idag vare som igår på jobbet o gick i ett vilket märktes tydligt för ALLA va helt slut.
Jag skulle rida i dag men syss ringde o sa att de va ganska kört både på stubben o i paddocken, så jag tappa suget helt då. Ville ju rida men ingen ide om de e så himla mjukt ju. Stannade bara o lämnade hinkarna med äpplen plus ställde fram fodret. För de hade inte syss gjort eftersom jag ändå skulle ut när jag slutat.

I morn blire jobb 7.30-18.15 o efter de till Monica o fira henne. Ska även gå en sväng på marknaden o glo lite i morn med, alltid roligt o glo o glane lite =P

Ne nu ska jag stänga av datan o sova lite. Mollan får sova på Ogges sida i natt fast på en filt.
NATTIS NATTIS ALLA


Mollan kollar på Sista dansen hahhah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0