Trevlig kväll

I går va Carro o Robban här o de va super trevligt, lite spontanbesök som bestämdes dagen innan=D Det e alltid roligt med lite besök o grillning blev de med, tyärr va ju inte vädret med oss så vi fick sitta inne men de va oki ändå.

I går foga vi badrumsdelen i badrummet o i morse tvätta jag o svärfar av det =) Blev en grå fog mot de vita o tror de kommer bli bra som tusan, skulle ha vit egentligen men de såg för taskigt ut så de sket vi i. Idag har vi fogat garderoben som vi kallart för det ska bli en där. Nu tog vi lite pause o svärfar stack till stan för Ogges farmor hade blivit inlagd på sjuikhuset i går, så skulle han passa på o köpa en hink med fog till för den vi hade räckte inte till de sista.
Jag målade även ytterdörren på utsidan igår på framsidan av huset så nu e den klar med o det känns bra.
Jag har även målat fulentre dörren vid badrummet på insidan mellan fogen torka lite o skulle dras av en omgång. Så nu ska den bara torka o dras en gång till på insidan, blir utsidan med vart efter. 

Igår red jag inte Anton för mammi o syss tog stallet för vi skulle ha besök. Lagonm med en vilodag för han, red ju lite lägre pass i fredags med. Han hade tydligen tappat en baksko i går med så nu hoppas jag att den kan bli påslagen så fort som möjligt. Så himla typiskt att han tappar en sko nu när ha e igång igen o känns fräsh. Men  sånt e livet. 

I morn ska jag börja jobba igen o de ska INTE alls bli roligt kan jag säga när man haft semster, men man kommer väl it ganska fort. 
Ogge skulle få en semsterdag i morn för han hoppa in o jobbade lite på sin semester, så han rets lagom mycket nu kan jag säga =/ Men då kan ju badrummet bli klart denna vecka med om han e ledig i morgon. Har fortfarande inte fått duschdörrarna men de kommer väl hoppas jag. De skulle komma den 3e men vi har ite fått nått sms om att de har de, för vi skulle få sms sa dom när vi beställde dörrarna. 

C YA   


MINA sötnosar


Någon som vet nått bra medel o få två såna ljustakar riktigt blanka???

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa ketchup.. =)

2010-08-08 @ 19:57:57
Postat av: Tess

Är det äkta silver? Tandkräm!

Köp en tub å gnugga...=)



Kram

2010-08-08 @ 21:00:07
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Jenny med familj

Åhh vad ni jobbar! Jag har med hör talas om tandkräm, blir som ett slipmedel typ..

2010-08-10 @ 21:19:01
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0