Två bra dagar

Igår va jag i stallet o RED kan ni tänka er REd fasen asså vilken LYCKA de va. Red Anton bara en kortis i trav o skritt ute på en mjuk grusväg med gräs på mitten. Han va pigg o glad så nu hoppas vi att de inte ska vara någon fara längre. Syss skulle inte ut till stallet så jag passa på o rida Villmisen samma runda, hon va PIGG kan man säga fy fasen o dum som jag va tog jag inte graman heller. Men de gick ju bra iaf fast de va på vippen att jag inte kunde trava med henne för hon va på tårna hela tiden. Men det e ju ett gott tecken att de e pigga o glada, Villma som brukar se så leden ut om hon inte e okej.

Sara o Adde har vart hos oss två dagar o de har vart kanon skoj o lite dricka på de med, så TACK för två roliga dagar fyllda med massa skaratt, dricka o kortspel =D
Det va bara bestämt att de skulle va måndag till tisdag men blev en till natt så jag fick smita iväg o fika med tjejerna en snabbis igår. För vi hade beställt en present till Monica o Olle som inte hunnit komma till förra gången vi va där så vi planerade in det denna vecka. Freddie har vuxit på sig massa nu o e så SÖT lille grodan, han lukta massa bebis oxå så mysigt e de. Han va som vanligt runt i allas knä o mös eller aa sov hela tiden nästan.

Nu blir de åter till vardagen o jag e redan rastlös kan jag säga. Men inte att glömma att de bara e FYRA dagar kvar av 4 veckors semester!!!!! FY vart tar tiden vägen egentligen o solen försvann med tiden oxå. Hade så gärna haft lite mera sol så man kunde fått lite färg iaf under semestern men men blir till nästa år kanske =P
C YA







 


Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Haha de såg ut att ha roligt på studsmattan ;)

2010-08-05 @ 20:34:12
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0