Frågestund?!??!

Känner att jag inte riktigt har tid o skriva så mycket här nu denna vecka. I dag har jag iaf köpt julklapp till mig själv i form av fyra nya tröjor alla från Gina =D
Känns som jag bara har sommartröjor o tunikor så nu e jag lite mera rustad i denna värme ;P
Blev även ett par coola örhängen som jag trivs kanoners med, lite spreciella då man har en lika stor platta på fram som baksida. Så hålen töjs ju ut en aning med.
I morn ska jag jobba till 17 sedan e de ledigt fredag till söndag o på fredag ska vi vara min familj, ogges familj o tims familj hemma hos oss o äta lite gott o umgås =) Inga juklappar som sagt o fasen vad skönt det e o slippa de!!!

Kan ju passa på o ha lie frågestund om de kan vara intressant nu över julhelgen!

God jul mina vänner


Coola va, lite udda om inte annat


Dagens outfit på JOBBET =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0