Idag har

jag ridit båda hästisarna ut o dom va jätte glad. Conny va så sjuuukt het så de gick bara att trava på han, fick göra halt eller halvhalt hela tiden för han va så på. Men dom ska ju vara framåt så inte för de men de blir lite mycket ibland med.

Fick elen tillbaka i stallet i dag med =) Fanns nämligen ingen igår morse när Johanna kom o skulle släppa ut dom.
Så en elektriker va o fixade de åt oss i dag när jag kom så nu e de tillfälligt tills de får kolla över den efter nyår sa han. Tur de inte e så kallt nu så vattnet frös för oss, e en bit o bära från panget o ner till stallet ju.

Ne nu ska jag ladda inför morgondagens jobb 7-18 o en stallfri dag (kors i taket) hihihih. E så sjukt sugen på o klippa mig IGEN ;P vill ha nån form av sidecut ju eller syss vet vad jag vill ha vi ska bara få tid o fixa den!!

Hej på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0