Onsdag kväll

och vi har just ätit stuvade makaroner, falukorv o rivna morötter gick ner de med.

Har fixat stallet o saaaaatan vad kallt de va när man inte rider utan bara mockar, släpper in och gör höpåsar. Men va fasen de reganr ju inte o e as skitigt iaf, något positivt med snön?!?? Jag e ju inge vidare fan direkt men liite fint måste jag ändå säga att det e trots allt när de bara gnistrar.

Blev även lite nya naglar i dag, grönt e skönt eller hur så grönt skimmer med grönt glitter i framkant =)

Handlade en sväng oxå i dag så vi hade lite över helgen så får de bli lite mera nästa vecka, hann inte mera än så. Skulle iaf boxera bilskrället till Forema i dag för jag kunde komma med den i dag sa dom när jag pratade med dom innan. Så svärfar o jag skulle fixa det o for ner till min garageplats på jobbet o för skojs skulle prova han o startade o faanskapet hoppa igång gggaahhhh!!! Men de underlätta ju o få den till Forema när den kunde köras så nu får vi se vad de hittar för fel. Killen vi skulle lämna den till hade TRE veckors väntetid o de kan vi ju inte vänta på, tyvärr!!

Nu blir de en dusch o lite mera julskum innan GREYS, Mollan va ett stort fan av dom med hi hi hi.
Ha en trevlig kväll!


Mysigt med snö


Mollans roliga stil i morse


Nye nagglera


Tomten va tidig i år =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0