Sovmorron

hade jag o Mollan till halv elva i dag o saaaaatan vad skönt de va. Första gången på länge som jag vaknat o känt att jag inte e så himla trött, vaknat av mig själv kan jag tillägga oxå.

Svärfar o jag har städat lite mera i maskinhallen i dag medans Molly har sprungit runt o lekt massor. Hon e så glad o lycklig när hon får vara lös ute länge o bara springa runt.
Har även släppt in hästarna o fixat dom lite, ingen ridning i dag men i morn blir de en skrittur med syss.

Har tagit in ved så de räcker i dag o maten e färdiglagad, så Ogge ska bara komma hem snart o äta lite.
Jag passa nämligen på när de va varmt, tacopaj o asa god sallad med mozarella =) GOOOOTTTT

Fick förresten en kallelse til polisen nästa tordag, tror att de e nån sort förhör av olyckan som snart e en månad sedan. Trodde att de skulle vara klart snart hela utredningen o de men nae rå inte alls, inte nog med att man mådde sjukt dåligt efteråt o inte har haft nån bil på en månad. Så ska man behöva fixa massa själv när man fått bilen skrotad, helt sjuuk egentligen. Vi hade ju vart jätte glada om vi sluppit allt o bara haft våran bil kvar lixom.
Har ju inte heller fått nån info från polisen om fallet, utan bara hört att det e personer som har rapporterat in till polisen att de blivit omköra av nån galning innan han krocka med oss. Känns skönt iaf att vi hade vittnen o hoppas de ställer upp och berättar sin historia med, vi hade ju lite svårt o se ut efter smällen så man visste ju inte vad som hände då.
Men nu kanske man får en rätsida på allt o kan gå vidare!?!?

Nu kom Ogge hem så jag ska vara lite social med honom, CIAO =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0