Bacardi melon o sockerdricka =)

Siter i soffan med grabbsen o har en bacardi melon vid min sida mmm sååå gött med lite godis!

Idag har de vart en spännande dag minst sagt hahhah. Va ute i gamla stallet o hämtade vissa sker vi hade kvar som vi inte tog första rundan o så sorterdade massor skräp med.
Så stack vi hem till syss o åt donken innan vi stack till hästarna o fixade dom i tog in alla. Ingen av oss hade någon vidare lust o rida så vi klippte Anton så får vi ta Villma i morn o rida då en sväng.

I kväll blire lite bowling med grabbsen o några till totalt 8 pers faktiskt, roligt att de va på när jag gav de som förslag =) Därför blir lite uppvärmnin med drinkar o bärs, antagligen lite vin med när Jossan kommer!
Diggar til min asa bra spotyfy lista =) tycker den e sjukt bra gilla gilla!

Annars hör jag av mig i morn.

Sist men INTE minst: ni som 8inte gillar mig eller min blogg SLUTA LÄS den så behöver ni inte störa er så jävla dant. Så akn ni sköta ert eget o inte bry er om vad jag gör i mitt liv. Kommer aldrig förstå mig på människor som ni, varför läsa något varje dag när man stör sig liksom!!!!! Hoppas ni slutar med det nu o om ni måste fortsätta o läsa plus ge kommentarer så behöver ni ju itne va så förbannat fega o va ANNONYMA, STÅ FÖR VAD NI TYCKER ISTÄLLET!!!!!
Alla mina läsare behöver absolut INTE ta åt sig de personerna de berör vet vilka de e!
Till er andra: uppskattar alla kommentarer o tankar =)

SEE YA





Kommentarer
Postat av: Carro B

Snygg du blev i håret stumpan!!!

2010-02-07 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0