Bla bla bla

Jaa vad ska man babbla om i dag då????

Inge vettigt alls o skriva känns de som hahhahah.
Men fick iaf jobba över en timme i dag o på torsdag blire o börja en timme tidigare, men tiden gick snabbt iaf o sedan följde jag med mamms ut till stallet så fixade vi fodret till dom. För hon gjorde inte de förut vid insläppet för vi skulle ju ha ridit va planerat. Men vi sket it o jag rider i morn i stället när jag e ledig.

Va förresten o bokade min första tvättid i tvättstuga EVER =) hahhah aa så de ska bli spännande minst sagt. Men de finns luckortyp varje dag så man kan ju spontantvätt om man vill liksom. Vi bokade på fredag 15-21 för Ogge säger att de futtiga tre timmar varje pass e e inge o ha. Så på fredag blir o tvätta, men Ogge får väl börja för jag måste ut o släppa in djuren o rida en sväng. Jag gav iaf som förslag att vi skulle ta en tid på lördag morgon oxå ifall att, men de va inte populärt.

Nehe nu ska jag äta nått börjar bli lite hungrig, så nog med skitsnack i dag.

SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0