Ensam hemma

Tror jag har kollat på alla bloggar o sidor som finns den sensat timmen. Har så tråkigt, e rastlös, ensam o HUNGRIG. Men orkar inte görna nått åt att jag e hungrig för vill inte gå ut i detta väder alls. Man kan ju laga nått hemma tänker säkert många men fan roligt de e då när man e ensam liksom. Nae ska nog tycka lie synd om mig ett tag till. Ogge e med grabbsen hos Adde o har vart hela dagen, när jag jobbat o slitit som en annan steppis =P. Så e jag skapligt irriterad över att spotyfy inte funkar står hela tiden offline mode, va faan då!!!! Va tom tvungen o ringa Ogge o fråga om de va internet som va felet för de e en jordglob ner i e hörnet hela tiden, för vad jag vet så brukar de inte va de annars. Men alla andra sidor funkar ju så de e skumt. Men får hålla till godo med east fm så länge, e ju iaf min typ av musik där med. 

Tog o dikskade en sväng förut i brist på annat o göra, plus att Ogge inte gör de frivilligt. Han sa att han hade tröttnat efter två saker förra gången han diskade! Haaaa ja då tror han inte jag e trött på o ALLTID få diska joo råå de kan han skriva upp =). Ne nog med gnäll nu.

Dagen på jobbet har gått så snabbt iaf, massor o göra hela tiden så timmarna bara rusar förbi. Men de e skönt när de e så ju. Om två veckor får jag ny tid på lördagar 7.30-18.15 så ingen sovmorron då inte. men han tar bort min söndag jag har extra i månaden för den har jag ju igen på mina två lördagar nu så de e ju skönt. Fast jag ska inte klaga för de va jag som bad om o få en extra söndag. Men de e lite segt o jobba lördag o söndag asså de e de. Så hoppas detta blir bättre.

I morn e de stallet som gäller o lita annat pyssel, hoppas på ridning! Så en sväng till svärpäronen med hoppas jag.
kanske ska göra något åt min skrikande mage nu om jag orkar =/

SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0