I morn e de freda =)

Nyss hemkommen från stallet o döck på datan direkt baarra! Vi mockade o fixade o sket i ridningen i dag för vi insåg att vi inte skulle hinna de. Det va nämligen sadelföreläsning på Vrf som vi skulle på tänkte vi, så när vi stressat dit så va de faan inställt! Känns inge vidare när vi stressa som fasen dit föro hinna till sju. Tog lite längre tid hos djuren för vi fick göra Emelies höpåsar oxå. När hon va ute o släppte in hästarna, hade dom inte kommit med ny höselage så de va slut. Så vi gjorde påsarna så slapp hon åka ut bara för o fixa dom ju.

Nu väl hemma blir de slapp i soffan o lite prat med älsklingen. Fick lite mera skinn på näsan i dag faktiskt =) hi hi så nu får vi se fortsättning följer på de!!!! Svärfar hade vart här o fikat semletårta med Ogge så kanske ska svulla i sig en liten bit. Det blir ingen matlagning i dag för jag orkar fasen INTE hahhahah. ne men de finns en låda kvar fån gårdagen så Ogge sötnos får ta den så köper jag nått på stan. 

I morn e jag hästfri, syss fixar dom när hon slutat så behöver inte jag åka ut. Slutar ju sex så kan va skönt o komma hem o slappa lite. På lördag e de jobb åt Alina, så får väl lägag mig skapligt oxå. Men de bästa med fredagar e ju Solsida, wwiiiieeeee!!!!



SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0