Med älskipelski på jobbet

Idag va de ännu en onzda =) I morse åkte jag med älsklingen till jobbet o åkte med han till halv ett typ. Va en sväng i Motala til o med. Brukar åka med han ibland om jag inte vill ha sovmorron till nio typ.
Vi hade jätte roligt dessa timmar skrattade o planerade massa saker hi hi.

Sedan stack jag till stallet o longerade djuren lite. Blev tjugo min i padocken e ju snö upp till käna så de fick bara bli en kortis, tror de kan va lagom o pulsa runt den tiden. De va iaf ganska nöjda när jag skitta av dom en bit ner på vägen. De fick sedan sitt insläpps hö medans jag gjorde klart de nadra påsarna o tog in de andra fyra.

Hämtade Ogge på jobbet vid fyra så stod vi där o pratade lite skit innan vi åkte hemåt.
Nu sitter vi framför varsin laptop o kollar lite på cops mellan. Skönt o bara få va ibland, men Ogge diska förut så ha tycker säkert han e värd o få slappa hihi. Han kollar väl bilar på blocket som vanligt =D

Ne nu ska jag smälta maten ungsfalukorv, potatismos o ärtor mmmm gött vare.


   

SEE YA

Kommentarer
Postat av: Zanny

vad kul att hänga med "gubben" på jobbet :)

2010-02-17 @ 20:01:36
Postat av: Johanna

aa vi brukar skratta o asa roligt faktiskt hihi <3

2010-02-18 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0