Seg tisdag

Sitter o kollar på sin sötis som sover i soffanm han blir ju så dåsig o trött av tabletterna.
Kom hem från stallet för ett tag sedan så nu äter jag macka o oboy tills kvällsmat.
Hästarna fick bli longerade ett tag i snön inne i padocken idag. Blir så tråkigt o rida på vägarna hela tiden.
I morn ska de få nya skor o jag nya naglar =)
Så ska jag försöka umgås med min älskade lite oxå. Tyckte så synd om han när jag gick till jobbet i morse, för då hade han så ont att han inte kunde sova längre. Så han fick gå upp o sätta sig i soffan vid datan. Han verkar ha underhållt sig med film o lite tidningar i dag iaf, så har han sovit en hel del oxå kan jag tänka mig.

I övrigt va de en seg dag på jobbet, även att timmarn gick ganska fort. Men e väl mest för jag e så trött o seg hela tiden. Så om solen kan börja komma fram mera o all snöhelvete kan försvinna så kanske man kan piggna till lite iaf.
Hoppas hoppas på TÖ snart =)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0