Skinkmacka o blåbärssoppa

Sitter o har just ätit skinkmacka o druckit lite blåbärssoppa, nu kokas tre ägg til de med  mmmm.
Kom innan de hem från stallet då syss o jag har rideit en sväng ute. I morn blire ridhuset hoppas jag så de blir lite mera ridning, för nästa tisdag blire hoppträning för Danne vilket e den första detta året jiippii =)

I lördags va vi ju o bowlade o de va kanon trevligt, lite mycket dricka för mig kanske så de blev bara tre eller kanske fyra skrikar, ja så mycket dricka blev de så jag inte ensa kommer ihåg de hahhah. Men jag va ganska kass med, brukar vara ganska bra annars liksom men men bättre lycka nästa gång. Tack alla som va med det va synd att jag inte orka förja med ut en sväng.

Söndagen va seg som fasen men vi va ute i stallet till tio o släppte ut alla andra hästar förutom våra. Villma skulle klippas innan vi red en sväng sedan fick de gå ut. Anton va helt tokig när de andra fick gå ut o gnägagde som bara den o rullade sig, han i ett nötskal när han blir rastlös. När vi väl skulle rida så va han som en liten krutbomb o trippade fram i skritten =)  

Va hemma vis halv två så blev de o slappa i soffan med älsklingen. Vi satte på Sommaren med Göran så efter ett tag som båda två hahhaha vad ovanligt att jag sover då?! Nee inte direkt men sedan blev de sängen vid halv åtta redan för ogge skulle börja jobab 4 i morse. Stackarn tänkte jag när han gick upp vid tre snuttisen, men nu sover han med för han ska börja vid samma tid i morn o förtsätta köra snö från gatorna i Sörping.

Nu ska jag äta mina ägg o måla naglarna innan de e dax för en dusch, ha de gött alla vänner.

SEE YA

Kommentarer
Postat av: Erica

Syster!! Var det inte du som skulle sluta dricka alkohol? :D höhö!

2010-02-09 @ 16:32:16
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0