Tacopaj ala CARRO

Sitter just nu o väntar på att tacopajen ska svalna så man kan fixa lite sallad o sedan mumsa. Äskar carros tacopaj den e sååå GOD.
Men har iaf fått golven av städade nu, känns jätte skönt har inte haft ork eller lust innan.
Vilekn kanos de har vart idag då ute i snön. Börja med att jag satt fast med våran bil på gatan o fick efter  mycket om o men bort den. Så vidare till syss som jag skulle hämta upp kvart i 10 för hon skulle klippa mig o färga. Så på hennes gård såg de ut som de va skottat, så jag fortsatte o åka runt hörnet o ut tänkte jag. Men de va inte nån bra ide för där va de massor snö så bilen fastnade. Så de va bara o försöka åka fram o back men de va tvärstopp, med framhjulsdrift gräver man ju ner sig direkt liksom. Så efter ett tag kom de en kille o hjälpte oss TACK!!!!! =) så till slut gick de efter lite grävande o puttande.
Så vidare till syss salong o väl där efter o ha hittat parkeringsplats va vi 40 min sena, skulle nämligen lämna bilen på forema kl 13 plus hinna o ta in hästrna emellan. Men de blev o bli utskjudsad av Ogge dit så de ordnade sig. Men fick gå hela vägen in för de va en smartskalle som satt sig fast mitt i alla drivor på vägen, halvägs ner i diket oxå. DEt finns två vägar in men den andra va snö upp till mina knän så orkade inte pulsa den vägen. ogge skulle göra ett försök o ta sig egeneom men de gick inge vidare, så danne fick komma o dra bort oss. Inge roligt att vi hade hans chefs firmabil heller, en kingcab som bara försvann i snön!
Annars gick de bra med djuren, men två hade rymt så de va redan inne =)

Nu ska de ätas tacopaj o sedan duschas innan jag ska fixa naglarna.

SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0