Tvättstugan

Japp i dag hade vi tvättstugan 15-21 =( inge vidare men men va tvugna o tvätta de som vi förbrukat sedan vi flyttade in här. Måste säga att de e både bra o dåligt med tvättstuga. Fördelen e att man kan tvätta massa maskiner o få de klart på samma dag. Men de jobbiga e att man får springa som en tok upp o ner o ner o upp för o ta i o ur maskinerna, få de torkat osv. Men nu fick vi af allt klart förutom en omgång med lakan så de va helt oki, men finns två tider i morn så kanske att jag tar nån av dom då o får de klart.
Nu e de iaf bara två maskiner som torkas där nere, så passa på o blogag lite emellan. ogge beställde just pizza oxå de kan vi fasen va värda nu, inge nyttigt annars men men så e de ibland ju.

I morn har vi utsläppet blir mamma o jag för syss o Tim stack till Gnestad i kväll. Tims familj bor där så de åker ibland o hälsar på dom. Så de blir nog lite ridning för båda hästarna i morn men med mig på ryggen =)
Skulle ha jobbat i morn egentligen för de va min helg men Alina ville byta nästa lördag mot denna så de gick jag med på. Tänkte att då kan jag få vara ledig i morn o så jobba söndagen som jag skulle. Så kan jag hjälpa till med hästarna i orn iaf, på söndag får mamma ta inslöppet själv. Jag slutar ju fem o de ska gå in mellan 15 o 16.

ALLA TANKAR TILL DIG OCH FAMILJEN, HOPPAS DET BLIR VARA SLUT PÅ ALLT ERLÄNDE SNART. O LYCKAN KAN KOMMA TILL ER ISTÄLLET <3

Nu ska vi hämta pizza =)

SEE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0