Denna dag blev de mycket gjort.

Ja åter igen min lediga onsdag som bedstod av städning o sty i mamma o pappas hus. Va där ute 10-16 o fixade. Vi hann med alla tre badrum o alla fönster o kastade massor av skit oxå. Så i helgen e de baraköket o golvena i hela huset som ska damsugas o torkas. Har en förhoppning om att de blir klart på lördagen så vi kan pyssla med hästarna på söndag. För då ska de nämligen flytta ÄNTLIGEN som vi har längtat, andra med säkert ;)

Som jag skrev härom dagen så e jag ju lite smågalen i ägg så i morse som vanligt kokade jag ägg o plockade in i diskmaskinen undertiden. Men glömde bort att man inte ska sträcka armen över äggkokaren för ångan e ganska varm. men smart som man e så gjorde man det o ttttsss så hade man ett stort rött märke på handleden ajajajaja. Så de blevo skölja under vatten o kyla med fryssaker. men inte nog med det så när jag fortsatte o plocka in efter den händelsen gjorde johanna en favorit i repris o brände sig igen =) Vaddå trött på mig själv, så nu kan jag väl förvänta mig en rejäl blåsa om ett par dagar!

Sitter nu o e nyäten i soffan. Ogge va så hungrig när han kom hem så de va bara o sätta igång med maten då. Det blev potatis, fisk, fisksås o morötter inte fy skam iaf.

I dag hade jag tänkt o packa lite kläder som jag inte använder men de blir nog ingetc med de, e såå seg efter denna dag. Får nog ta en lång dusch i stället, ungefär till samma nytta NOT.

Sitter o kolar lite på halv åtta hos mig o bara GAPSKRATTAR åt killen som ska laga met. För allt går åt helvete hahahhah o alla bara ljuger han rätt upp i ansiktet.

Nej nu år de vara bra för mig för denna gång.

SEE YA


                                               Del av vårat vardagsrum nu för tiden =)

                                                      

Kommentarer
Postat av: Zanny

Såååå kul att du bloggar lilla stumpan :)

2010-01-20 @ 20:37:25
Postat av: carro

Instämmer med föregående talare och mycket bra update!

2010-01-21 @ 00:12:02
Postat av: Monica

Gud va gott de låter med fisk o fisksås! vad gör ni för fisk o gör du egen sås eller köpes? jag vill had en där kalla såsen som man fick i skolan men hittar inget recept på den :(

2010-01-21 @ 16:02:39
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0