Helgen e här!

Det blev lite sent med blogginlägget i dag, för vårat internet paja förut o har vart paj i tre timmar. Så skaplig abstinens man hade då,  trodde inte de va sant att jag va SÅ beronde av min data o internet.

Denna vecka har vart såå konstig, har gått runt om en liten degklump o glömt saker hit o dit på jobbet. I går jobba jag till o med en timme för länge för jag va så yr, de ni de e ju inget man gör frivilligt annars. Men den bjuder jag på för alla grabbsen på jobbet har haft så roligt åt det. Eftersom många jobba en timme gratis igår o lät pengarna gå till haiti, så va de ju så klart det jag gjorde oxå hahhahah =)

I kväll va syss o ja en sväng till stallet o fixade hästarna för natten, pappa ska fixa dom i morn bitti så vi inte behöver åka ut så tidigt. Jag o ogge ska ner till hans föräldrar en sväng o prata med dom, sedan blir städ o röj i mamms o papps hus o ridning en sväng med.
På kvällen e vi bjudna till Jossan på födelsedagsferre, men ska nog tyvärr åka dit o vara nykter! Känner att de e för mycket som ska göras på söndagen så kan INTE vara bakis då.

Förut när jag kom hem från jobbet hade ogge o gölle köpt mat till dom o mig, lyxit o komma hem till mat då=)
Så efter de skulle man sitta på intenet men nae då inget internet så johann höll på o gå i taket! Så det blev o ringa o felanmäla detta tilll COMHEM, inte jag asså OGGE får fixa sånt ;)
så det fick bli o äta lite ben o jerry glas o godis medans vi lada ner sista Wallander filmen.
Så tyvärr inte de första 40 minuterna då vi va i stallet men den verka bra resten iaf, de e ju oftast bra.

Så CARRO jag va lite yr när de gälde bounce så jag fråga sanna o dåsa hon den 20de, tror jag!?!?! Smart som man e så kollaman inte kalenderna heller innan, det e verkligen johanna i ett nötskal.

Såg igår förresten att Svantes fina CLASSIC LADY e såld till USA! VIlken häst asså helt sjukt. Den gick unghäst samtidigt som Anton o mig så det e roligt o se den nu. Det va Jan Topz exfru som löpt den så hoppas man får se den på tävlingar fram över.

Over and out sängen kallar =)
 


Kommentarer
Postat av: Zanny

nej Johanna, jag sa den 24e :)

2010-01-23 @ 10:56:02
Postat av: Erica

Trodde inte du kunde vara mer yr än vad din syster är, men det är du nog fasen!! ;)

2010-01-23 @ 18:27:34
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0