Onsdagen e på g =)

Jobbdagen gick som vanligt fort o vips va klockan sex. Mamma va ut o tog in alla hästarna i dag o mockade åt oss o fixade hö o allt till morgondagen =) Tack mamms. Vilket innebar att syss o jag inte ens åkte ut i dag utan jag gick hem o fortsatte packa inför flytten, som redan e på lördag !!!!!

I morn e jag ledig som vanligt på onsdagarna , ska bli skönt skönt. Sovmorron kanske eller om jag ska åka med Ogge en sväng på morgonen, något jag brukar göra när jag känner för det. han uppskattar det oxå faktiskt, tor det eller ej. Jag e ju en sån lastbils nörd så jag tycker ju det e såå roligt o va med o se hur han har de på jobbet.

Sedan ska jag ut till stallet o fixa o dona kanske rida dom en sväng oxå om de inte blir storm som det ska bli säger dom!? Hoppas verkligen INTE att de blir det.

Så blire väl lite packning IGEN i morn o kanske lite handling innan helgen för de e lite tomt i vårt kylskåp.

När flytt o så e klart ska syss, mamms o jag riva ut vårt gamla stall o ta hand om all inredning, för den kommer säkert till nytta i framtiden hoppas jag. Hoppas att de inte tar så lång tid bara o riva bort allt, vill bara att allt ska bli klart så man kanh gå vidare.

Vi statte ut våra garderober förut på blocket så hoppas vi blir av med dom, har tyvärr ingen användning av dom o kommer dess värre inte få det heller i framtiden =) Så om någon e intresserad av dessa kan ni ju höra av er.


                                                             
SEE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0