PPHHUUU =)

Nyss hemkommen efter o ha skjudsat hem Gölle o Adde tilll sig efter o ha hjälpt oss i dag. 
VI började packa ridigt i morse o fixade typ så hela lägenheten va tom bara sängen kvar o lite smått i sovrummet. Vi skulle ju byta lägenhet med hon som köpte våran, så vi hade bestämt att vi skulle tömma vardagsrummet först o sedan resten. Men vi hade ju hyrt en b-korts lastbil så vi fick in allt som sagt o kunde även ha fått in hela lägenheten faktiskt. Så när klockan började närma sig tio då både hon o vi skulle ha åkt från våra lägenhete så messa hon o sa att de va sena. Så hon skulle höra av sig när de va på g. men de gick e timme så vi fick vänta på henne under tiden. 
Men är hon väl kommit till oss så rulla de på bra o vi va klara med allt vid fyra, då hade vi äbven tömt vårt föråd som va fullt med saker. 

Det blev en sväng till stallet o fixade hästarna oxå för vi hade insläppet, börjar bli riktigt ridsugen nu oxå för den delen. Så tillbaka hem o skjudsa syss o tim närjag ändå åkte, för de skulle på fest. Så hem o börja packa upp allting. fck faktiskt upp 16 av 33 flyttkartonger =) tycker jag va bra jobbat av mig. De resterande ska inte ens packas upp utan upp på vinden till vi ska flytta vidare. Jag av tom så snäll att jag packade upp alla ogges kläder o fixade. För han o grabbsen fixade alla möbler o så klart INTERNET hahhah, de kan jag ju inte klara mig utan liksom. 
I morgon har vi utsläppet så efter de blire o fixa lite till här hemma bla damsuga o torka alla golven vilket inte hanns med av förra ägaren o jag orkade inte nu innan vi ska sova. Bättre o ta det i morgon när kartongerna e borta från golvet. 
Ogge får i uppdrag o ta alla kartonger till vinden i morn medans jag o syss roar oss i stallet, eftersom jag har gjort ett så superbra jobb i dag liksom. 

Måste faktiskt erkänna att jag saknar våran lägenhet MASSOR redan, men de e ju bara o gilla läget o bita i hop nu.  Hoppas att de inte blir så långvarigt ju =)

Så sist men INTE minst TACK SÅ MYCKET ALLA VÄNNER O FAMILJ SOM HJÄLPTE TILL I DAG. DET E GULD VÄRT!!!!

SEE YA




 


Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

När ni är på plats i huset är allt glömt, jag lovar =)

2010-01-31 @ 07:23:17
Postat av: Tess

Vad skönt att det är klart.

Jag förstår att du saknar er lägenhet, men som ovanstående skrev, när ni hittar ert drömhus glömmer du både nuvarande å gamla lägenheten.



Bjud oss på "inflyttningsfika", vet ja. =)



Puss å Kram

2010-01-31 @ 18:46:49
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det kommer bli jättebra, det blir ju kanske inte så lång tid för er där :)

Kraaaaam

2010-01-31 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0