Torsdag.........

Ja snart har ännu en vecka gått. I morgon blire jobb 7-18 så ledig helg =) gilla gilla !!!!
Jobbdagen va rolig i dag när vi äntligen fick slänga ut kärringen i grått jiippiiii, stördare människa får man faan leta efter rent ut sagt. Hon snor både de ena o de andra så när vi säger att hon inte e välkommen så kör hon hela tiden med att hennes dotters man e chef på ica. Men de va bästa hittills iaf eller hur Kicka !?!

Kom ganska nyss hem från stallet med syss, vi va o fixade dom för kvällen o natten. Pappa fixade dom under dagen o släppte in o ut, i o med att han va ute i huste o fixa massa skit.

I helgen ska de städas de sista i huset o så ska hästarna få nytt hem, Vibberstad Gård blir det tills vidare =) Ska bl intressant o se hur de blir o va inhyrd hos någon med andra hästägare. Man e ju så van o göra som man vill o så, men de känns sååå bra o flytta dom o få lite glädje i ridningen igen.

Satt igår o tänkte på allt som e inbokat med tjejerna o familjen, känns såååå roligt =)

-25-28de februari SCANDINAVIUM, med syss, mamma o sussie
-23e mars ev ULLARED, med syss o mamma
-26-28de mars LONDON, med tjejerna
-24-25e april BOUNCE i STOCKHOLM, med tjejerna

Ser fram emot dessa resor o när vårt avlånga land blir fritt från snö o minusgrader. Då kommer snart tävlingsäsongen igång igen. Men ska jag vara ärlig har jag inte ens kollat tävlingsterminen ännu, eftersom de vart så mycket annat o prioritera nu!

Det e faktiskt BARA 1 VECKA kvar tills vi ska flytta =( INTE ett dugg road kan jag lova, menbara o bita i de sura äpplet o packa o styra.
Jaha nu blev klockan sent IGEN inte bra med blogg hahhahah ;)

 
MIN FYRBENAT ÄLSKLING O JAG <3


                              

Kommentarer
Postat av: carro

Det låter som en bra vår!Men Bounce är den 24e april!

2010-01-21 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0