1/30 semsterdagar e avklarad

Då va semstern i gång o snacka om att vädret e med oss!! Blev inte mycket gjort idag hemma då vi va o köpte en ny bil, blev en passat -08, blå, kombi, diesel o fyrhjulsdriven som vi vart ute efter. Blev snäppet dyrare än vi tänkt oss men den hade gått lite o va i fint skick, se fasen ny ut innuti =) Så de blev o brassa till finspång o bya den o brassa hem stolt sm tusan hahhha.

Väl hemma hos Mollan igen som blev helt överlycklig som vanligt om man var borta en timme minst, blev vi inte långvariga. Gölle o Eric va på väg till Arkösund för o bad så vi hanka på dom så nu har man tagit årets första dopp, isvatten kändes de som när man kom i. Men väl i ett tag så blev de ganska skönt faktiskt.
Så stack vi hemmåt efter ett par timmar o då direkt till en kompis till Ogges familj.
Vi skulle grilla o sitta där ett tag så efter ett par timmar så stack jag o släppte ut djuren bara o mötte mammsen i stallet, så jag fick lite sällskap nu när syss o i London. Blev ingen ridning i dag för vi skulle vara hos Angel hela kvällen. Men de va några jättte trevliga o roliga timmar =)
Men de får gå lite på halvfart denna vecka o nästa i denna hetta, räcker nog att de går typ varannan dag tycker vi o dom med tror jag.

Nu ska jag fortsätta softa i soffan o mysa med mina två älsklingar.


Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Ni verkar jobba för fulla muggar.. Vad duktiga ni är! Vill se mer bilder ler Vad fin bilen är!

2010-07-21 @ 12:25:11
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0