BEBISMYS IS THE SHIT <3

Nyss hemkommen från lite bebismys o fika med mina girls hos våran milf Monica. Så jävla mysig han e den lille krabaten låg o sov i allas knä o va sååå snäll. Somna till o med på mitt bröst som en lten groda, så när de va dags o byta så nån annan fick hålla så va jag helt svettig under han. A helt klart mys på högsta nivå o mycket bebis, förlossning o vanliogt tjejsnack, TACK GIRLS de gör vi om snart.

annars i dag har jag ridit ett ganska hårt pass på Anton i värmen. Blev mycket blandade övingar så som sidvers, byten, avsakningar skritt, trav o galopp varvade mellan dom tre o lite halter. HAn skötte sig kanon o va helt slut efteråt när jag skritta av han på vägen. men han fick en välförtjänt dusch o lite mash o mumsa på. Villma fick gå loite på vanliga inspänningstyglar i dag o även hon va svett som tusan trots att de bara va lite jogging i 25 min ca. Så de blev dusch o mash även för henne. Hon fick även sin magnet på sig under dagen inne, ska försöka ha en så mycket de bara går sa Therese eftersom hon e lite stel i nacken.

Va även hos kissarna en snabbis i dag med inna jag stack hem. Hade massor o göra i dag så försökte skynda mig hem. Men vi hann inte allt för mycket direkt =( Men hallen e iaf målad de förstalagret med den vanliga färgen väggar o tak. Så e alla lister o dörrkarmen grundad med, så framåt går de iaf =)

Ne nu ska jag se snabba cash faktiskt har ju inte blivit av förra gånerna som vi sagt att jag skulle se den.

C YA



Sötaste lilla grodan Freddie <3




Milfen o grodan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0