Ingen vidare helg

Denna helg va inget vidare!!!!!
Va o tävlade i båda dagarna i Vingåker i denna hetta. Anton va asa fin i går iaf i 1.30n då va jag nolla i grunden men en miss i omhoppningen så jag fick ett typ stopp kan man säga. Eller a hade jag inte blivit så fast i handen kanske han gått o om jag lagt på lite mera ben. Men men bådade iaf gott inför denna dag men ack vad jag bedrog mig på det då. Fast jag ska inte bara säga bu o bä för han va asa fin, taggad o hoppa som faan på framhoppningen iaf, sen att jag inte gick runt banan va ju en annan sak för jag låg så taskigt att han inte ville hoppa av men men. Vi får se om Erica ska prova han lite o se om han kan passa henne bättre annars får vi försöka o träna lite mera än vi gjort nu o se om vi kan hitta komunikationen igen. Trist e de för förra året gick de ju så himla bra o vi va verkligen ett TEAM.
Ne men nu ska vi inte måla faan på väggen för de löser sig vart efter.

Igår va de även Babyshower för MONICA. Men trött som jag va efter en hel dag i solen värmen så svek jag alla den kvällen. Skulle ha träffat dom efter nio på Manesa o så kunde ju inte dricka nått heller så kunde jag bara stannat 2 timmar för jag skulle upp tidigt i morse, så jag valde o svika som sagt o åka hem o duscha o slänga mig i sängen i stället. Hoppas ni hade de trevligt iaf tjejer.

I morn ska man åter igen jobba, men inte att glömma SISTA VECKAN INNAN SEMSTERN!!!!!! Ska bli skönt o ha lite semster fast vi minst sagt ska ha semster, ska ju måla hus byta tak, måla o kitta fönster o röja lite allmänt utomhus, kanske att vi hinner nått inne om de blir dåligt väder. OM DE FINNS NÅN SOM VET NÅGON TAKLÄGGARE SOM KAN TÄNKA SIG GÅ PÅ TIMMAR O HA TVÅ HANTLANGARE SOM HJÄLP, KAN NI VÄL HOJTA. Tror nämligenvi kan behöva nån som e riktigt duktig på de där med tak som kan leda arbetet men att vi kan köra med den personen så man får ner kostnaden lite granna.

Nu e iaf spottarna på plats i badrummet o alla lager fuktspärr e lagda så nu ska de bara lägags golvvärme o upp med kaklet!!!! Hoppas de går fort nu vill ju ha klart där med tvättmaskin o allt oxå!

Vi hörs mina vänner, kram på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0