Nya naglar o lite annat

Idag va jag uppe med tuppen o stack till stallet för o ta in dom plus hinna longera dom lite. Men väl där blev de bara o ta in dom o Emelies hästar o så fixa allt med mockning o så. Va nämligen helt asa svettig efter o tagit in Bomben o Acce för de va så fjantiga vid hundpensionatet.
Så jag åkte till Syss kissar o ungicks med dom lite o gav mat, passa på o lufta dom på ballen lite för de va ganska varmt inne i lägenheten.

När jag va klar där så åkte jag tillbax till stallet för Micke skulle komma o sko vid 11. det gick bra o han lyckades få dit skor på anton runt om, dom e såååå sjukt trasiga just nu o torra hans hovar så jag får KRUPP!!!! Vet inte vad jag ska göra med dom asså denna gång hade de bara gått FEM VECKOR o de e katastrof. Normal tid e lixom ÅTTA VECKOR. Så vi tog sex till nästa gång sådå hoppas jag att de håller.

När han va klar bytte jag om till lite renare kläder o mötte upp Ogge på bauhause. Vi hade en hel del saker osm skulle köpas nämligen. Så nu fiknns de kitt + färg till alla fönster, färg till hallen, dusch, blsndare handfat o dusch, duschdörrar e beställda, överdrag till sätet på nya bilen o lite rördöljare där vi lagt nytt golv.
Väl klara så åkte jag o fixade naglarna o sedan hem igen. Så nu passar jag på o uppdaterar lite medans snyggnigen klipper gräset.

Ska väl snart fixa lite mat till oss o i kväll ska vi även sätta ihop sängen igen. Vi har insett att de kommer bli längre tid o sova i matrummet än vi tänkt oss från början.

Slänger ut lite bilder oxå från dagen. C ya







Syss kissar





Fundrar på HUR man ska få ner alla bigaråer!?!??!






Någon i väntan på att gräset ska bli färdigklipp så man kan LEKA =)



Korallfärgat med Glitter för ovanlighetens skull =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0