PISSDAG!!!!

Idag hade jag insläppet i morse o skulle rida o dona lite. MMM säkert glöm de lixom, för Acce hade rymt o stuckit in i våra hästars hage. Så Anton hade massa sparksås på bakbenen o Villma ett på ena bakbenet. Men de värsta e ju att BÅDA e halta så ingen ridning o ingen ide o anmäla till nån tävling heller ju som de ser ut nu.
Känns så jävla pissugt asså, red ju o hade mig i torsdags o hästrana va så himla fina o fräsha. Så Villma som vi nyss hade ute Theres till med o körde laser för hon inte kändes helt okej, så nu detta att hon inte e fräsh iaf!!!!! Faan asså bröt ihop helt i stallet förut o grät massa när jag pratade med mamma i telefonen, för jag berättade vad som hänt. Men men det e ju som de e nu, hoppas att de e ohalta snart igen o man kan rida på som vanligt.

Ingen vidare start på dagen iaf o speciellt inte när man ska ha roligt i kväll med tjejerna. Men men bara bryta ihop o komma igen!!! Fast de kommer va svårt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0