Segdag

Idag har de vart en SEG dag med massa sova o slappa. Sov till halv ett typ på dan o de va så himla skönt rent ut sagt. Första dagen på semstern som jag känner att jag sovit ut riktigt o vaknar av mig själv. Har ju vart en tuff vecka med tidiga mornar då jag haft hästarna själv. Va hemma vid 3 i natt så de blev ju inte överdrivet sent så, men va uppe o donade lite med Ogge o hans kompisar som va bra på arslet =) Dom skulle nämligen sova över så de va luftmadrass o lakan fram, o inte de lätatste o fixa sånt med tre dregg =P 

Idag när jag va hos hästarna kunde jag inte se att Anton va halt iaf o Emelie hjälpte mig o kolla med. Så tog jag ut Villma o hon va jätte halt på höger fram. Så när jag kollade o klämde på benat så va hon jätte svullen över knät på utsidan o tio cm ner på benet med. Hon har även ett märke som ser ut o komma från en spark så det e väl troligen det som gjort att hon e så halt, hon e lixom lite struttig med när hon bara gick i skritten. Lindade iaf knät med back on track över natten så kanske svullnaden håller sig någorlunda nere. Får se i morn hur de ser ut iaf kanske kan gå med henne lite då.

Igår va vi o bubblade på grand alla tjejerna förutom milfen då så klart. Hade så himla mysigt i badet o efteråt stack vi hem till Carro o fixade oss o drack lite för vi hade bokat bord kl 8 på Bishop för mat. Bubbel, mat o två dricka som man fick välja om man ville ha till bubblet eller maten ingick de i de 295 kr vi betalade, så de va inte alls farligt tycker jag. Vi satt där o hade kanon trevligt med mat o dricka, så blev det en drink i baren med inne på Grand. Dansa massor med gjorde vi till fötterna värkte iaf på alla utom Sanna ;) för hon va smart o tog låga skor. Men men sjuuuukt trevligt o roligt va de iaf så

TACK MINA TJEJER FÖR IGÅR, MÅSTE VI GÖRA OM IGEN, PUSS PÅ ER. ÄVEN ETT STORT TACK TILL SVÄRFAR SOM SKJUDSA O HÄMTA MIG I NATT =)

C YA














Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Låter verkligen som en toppenkväll.. Mysigt med bubbel.. Funderar på att bjuda med mig karln. Är det något du kan rekommendera?

Kram

2010-07-26 @ 00:04:18
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hade jag låga skor, räknas inte mina träskor som klackar? :(

2010-07-26 @ 12:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0