Söndag

Japps nu har första semster veckan gått............ Men men de  e juu iaf 3 kavr så sluta klaga Johanna!!!
Vi har hittills haft de kanon o vädret e ju UNDERBART.

Igår va de fullt upp hela dagen. Började kl 9 med o rida Anton o sedan hem o duscha innan Linn o Nicke kom för o hämta mig. Så for vi vidare mot stan o hämtade upp Sanny o Cajjo, sedan upp till bb o träffa lille Freddie <3 Så himla söt o gosig va han o stoltaste föräldrarna fick man krama om o gratta. Monica mamma MILF nu mera hi hi så himla fräsh va hon gumman, såg inte ut o ha fött barn 1 gygn innna alls.
När vi myst där i en timme typ stack vi till håller i :DONKEN hahha ovanligt för o va mig NOT =P så när vi släppt av tjejerna stack mot mig o linn o Nicke till Arkösund.
Så va jag hemma o klöv mera ved med svärmor o svärfar började lite smått med kaklet i badrummet. Så nu ska de bara bli klart snart?! Ogge kom även hem från Gölles land o gissa om Molly blev glad hhah aaa vars hon va helt tokig o bara sprang runt honom.

På kvällen blev de massa regn o jag bestämde mig för o släppa in hästarna för de skulle ju bli massa regn o åska. Jag har blivit lite nojjig nu efter att det e massa djur som dött av blixten när de gått ute i en naturhage. Svärmor följde med mig o höll sällskap trots att hon e hästrädd, men det e skönt o ha lite sällskap iaf även om hon inte kunde hjälpa till så mycket. Så när vi kom hem stod det somspön i backen så de stack hem o Ogge o jag mös i soffan. Jag har sovit som en stock i natt till skillnad från natten till igår, då kolla jag på klockan sista gången halv 3!!! Ingen häjdare alls jag som inte brukar ha nått ptoblem med o sova själv. Men då har jag ju aldrig sovit själv på 230 kvm heller =P

I morse va jag åter igen kl 9 i sallet o släppte ut Emelies hästar som jag valde o ta in igår med. Mina fick äta lite kraft o sedan longerdade jag båda i 20 min lite inspännt bara joggig typ. De gick ganska hårt igår så de blev lagom, plus at jag passa på när de inte va så varmt ute heller. När jag va klar med båda fick de faktiskt gå ut o kommer va ute nu hela dagen o över natten, så ska dit i morn igen.

Min familj har ju stuckit till Gotland med Tims familj en vecka så nu har jag syss o Tims katter o se sfter med, så de blev en liten tripp dit innan jag stack hemåt. Dom e så gulliga de små katterna äter ur samma matskål trot s att de inte får äta samma foder egentligen. Men men inte så lätt o få dom att äta ur varsin. 

Nu va visst svärfar på ingång med MAT mmm gött gött, så nu måste jag ta bort datan o duka fram bestik o glas i stället. 
En annan dag mina vänner 










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0