Fredagkväll i huset

Idag har jag jobbet o Ogge har slitit i huset, han fick ledigt av hans super snälla chef =D
Jag jobbade till 6 o sedan stack jag ut o hjälpte han lite så vi kom nyss hem därifrån. Har slängt i oss lite donkan så snart blire sängen o jobb i morn hela dagen lång. Sedan när jag slutat ska jag hem o tvätta lite kläder, packa de sista o nörda ett tag på internet. För vi kommer inte ha nåt internet på ett bra tag typ 3 VECKOR aaaaaaaaa shit hur ska jag klara mig denna tid!?!?!?!
Molly gillade iaf sin nya hundkorg o filt hon fick så förhoppningsvis så kanske man kan få henne o ligga i den i stället för sängen eller soffan.
Hästarna fick vila med i o med detta skitväder o paddocken va för blöt att rida i sa syss o mammsen som va ute o fixade djuren.
Ne nu ska jag sova så hörs o ett par veckor igen om jag inte kan uppdara någon gång innan.
Kjam Kjam på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0