Mycket gjort

Idag va de åter onsdag igen o man hadefullt upp hela dagen. Kl 10 va jag o fixade naglarna o va färid vid 12. Då stacka jag ner till banken o fixade en postväxel till den bilen som Ogge va o tittade på igår. Så när de va klart stack jag hem en sväng o ringde hon som ägde bilen för o mäta upp henne, så vi kunde göra klart köpet. Eftre de va det bara o brumma hem med bilen o byta till ridkläder så stack jag ut till stallet o fixade.
Hästarna fick bara longeras lite inspännt i dag för de va ju sååå varmt o de va svettiga så de räckte ändå. Båda gick bra o fuskade lite på sina egna vis ibland hi hi =P
När jag va färig åkte jag förbi prix o handlade lite o så hem o in med det i kylen. För när Ogge blev avsläppt av sin pappa så skulle vi ut till huset o hjälpa han o bära av allt han köpt. Dom va nämligen på byggmax o köpte frigolitskivor till golvet, reglar, tak o vägg skivor till badrummet. Så nu har han lite o pilla med. Ska köpa spottar i helgen med så de kan bli klart vart efter.
Lekte med Molly med när vi va ute o hon va lika glad o se oss som vanligt, gillar denna lilla vovve skarpt nu =) Men trist o lämna henne ensammen o se henne så ledsen i fönstret när man åker där i från.

Nu har vi gjort lite matlådor tills i morn o de blev stkt lax, potatis, romsås o lite skivad saltgurka smaka sommar o blev asssaaaa gött!

Nu ska jag kolla klat på Greys o sedan hoppa in i duschen. See ya












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0