Packa, packa, paaaccccckkaaaa!!!!

Har tagit lite pause i packningen o passar på o blogga lote medans jag äter macka o kräm. Ogge har inte kommit hem ännu från huset, där han vart hela dagen o satt dit lister i rummen o lagt sista snutten av golvet vid ingången. I morn ska vi alltså flytta wwiiihhuuuu längtar så jag håller på o spricka asså. ska bli så skönt o slippa denna sketna lägenhet asså. Jag har iaf jobbet när Ogge har slitit i huset, måste vart den mest sega dagen i världshistorien känns de som. vi hann med allt o ingen stress men va ju bara 3 kassor som mest o de va asa tomt med folk på stan o parkeringen med. Undrar vad folk gör när de inte va så himla fint väder, aja skit samma dagen e över o nu dröjer de innan jag ska jobba helg igen.
Det va förresten en kille ute o kollade på taket o ska ge oss en offert vart efter, så ska de komma en kille till så de känns bra. Svårt o få folk o svara på ens annons va de men får man 2 offerter så kan man iaf jämför de emellan, så får man se vilken som verkar bäst.
Ska bli väldigt intressant o se hur våran vovve reagerar när vi kommer flytta till henne med =)

Anton fick vila i dag med o syss fixade stallet, TACK TACK SYSS FÖR DU FIXAR KRAM KRAM!
Nu ska jag fortsätta med mitt packande o snart kanske min snygging dyker upp =)

Hörs om ett par veckor igen då, om vi inte får internet tidigare kanske?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0