Slut på dagen

Sitter i soffan o ska se på Greys snart =D älskar de programmet asså så sjjjukkkkttt BRA.
Min dag har som vanligt vart full av saker o göra för de  eju onsdag lixom ;)
i morse va ja i stallet vid 9 typ o tömmade Villmen o efter de mockade jag o gjorde allt foder färdigt. Micke kom o skodde vid 11 så efter de longerade jag Anton på pezoa. Båda gick jätte bra o jobbad på som tusan. När jag va färdig med dom så fick de blötlagd mash innan de gick ut i hagen o njöt av dagen.
Jag stack hem o packade massa inför flytten på söndag o sedan skjudsa jag mamma o hämtade hennes bil. När jag lämnat henne så stack jag o hämtade Ogge för vi skulle träffa hans pappa o köpa lister till de 3 rummen där nere. Så det blev 50 meter ek list på bauhouse så nu ska de minsann bli fint hoppas jag?!?!!! Köpte även en toastol o fuktspärren till badrummet. Så nu e de bara en dusch, kakel + klinkers o duschdörrar kvar till badrummet. Ska även ha skåp, diskhov o bänkskiva men de får bli senare när vi drar till ikea. Svängde även förbi grissly o köpte lite hundgodis o en hundkorg till lilla Molly gör nu e de slut med o sova i sängen när vi flyttar in hi hi. Så ska försöka hitta en filt till den med för den som vi tyckte va sååå snygg kostade ju 1600 o de e lite mycket när vi inte vet om hon kommer ligga i den ens, när hon inte e van. För den dyra gjord av läder o va en lös kudde som va luddig på ena sidan o läder på andra. snacka om att de finns snygga saker till de små liven.

Åter i morn mina vänner ska slappa vidare nu. SEE YA










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0