I lööööve LONDON!!!!

Ja då va man hema från London då, kom hem halv 2 i natt o så va de bums i sängen. Upp o va på jobbet kl 06.00 =/ mmm fy fasen de va segt då men under dagen va man pigg som fasen.

Vet inte ens vart jag ska börja!?!? Vi har haft så sjukt trevligt o roligt i London så de heter duga. Massa shopping på Primark o i lite andra butiker, men ska man va ärlig så blir man ju lite snål för det e sååå sjukt billigt på Primark.
Jag fick med mig massa roliga plagg hem, tur vi checkade in en väska =) ha ha för min vägde nämligen 14.9 kg o max va 15.0 kg, så de va på håret. Man har ätit o druckit gott, eller aa om man bortser fån mitt rosevin som skulle va cider trodde JAG =) hahha.
Blev en utekväll oxå till halv fem på morronen, med cykeltaxi halvvägs o svarttaxi tror vi resten. Men de gick ju bra de med satt som packade sillar i kärran bara.
Det hade vart roligt o sett lite sevärdigheter, men de faan lixom inte tid för det, för all tid lades på shoppingen SJÄLVKLART!!!

Det finns så mycket saker o skriva om så de e inte sant. Men en sak e säker; VILKET HELG!!!!! Helt sjukt rolig o underbar, TACK mina girls för denna weekend, hoppas verkligen inte de blir den sista!
Bilder kommer i morgon på bloggen, men fejjan finns redan uppe =)

Internskämt från helgen:

VA?!?!?! Ska vi äta pizza??
Vart e gapet?
Motsvarande respektive


God natt alla vänner




Kommentarer
Postat av: Linn

Vart är gapet då???? Hahahahha, det var det roligaste på hela resan tror jag :)

2010-03-30 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0