Nöjd

Vart en bra dag på jobbet i dag. Efter de blev de o åka till stallet direkt, mamma hämtade mig från jobbet. Så blev de en sväng till ridhuset. Anton va så hiomla fin idag med gjirde övergångar i alla gångarter, tänker massa på vad Karina sa om hur jag skulle ha honom innan en övergång o i övergången. Funkar så bra då o han gör dom riktigt bra med =) Villma va så fin med idag det  e så himla roligt o se hur fräsh o pigg hon e trot sina 19 år!

I morgon e de ledig dag. Så blire stall, hår o naglar =) mycket roligt med andra ord! Plus mycket rolig sak till hihi.

Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt i morn, ingen sovmorgon att förvänta sig=(

Ha de bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0