Skönhets dag

Idag va de upp o iväg till banken o fixa nya konton o lite annat kl 8.00. Så ingen sovmorron alltså när jag va ledig nej då iväg bara, men de va de i o för sig värt.
Så va de hem för o få i sig lite frukost o sedan iväg till syss jobb, där blev de färgning av utväxten o klippning. Klippte av det massor denna gång o en snelugg blev de istället för rak, som jag haft senaste ÅRET hahhah. Men blev sååå himla nöjd. Känns som en helt annan frisyr bara för luggen o längden.
Passa oxå på o boka en tid på House of Pain oxå till min tatto när jag va där uppe, e ju trots allt vägg i vägg. 
Så den 21 April blir min nuvarande i svanken större o snyggare, längtar som faan!!!!

Efter de åkte jag hem ett tag o fixade lite på datan innan de blev stallet. Va lite lat i dag så de fick loppa sig ute i solen istället för o motioneras. Men de kan man väl unnan dom nån gång. Efter de åkte jag hemåt o stannade till på coop för o köpa de som fattades till maten. Väl hemma blev de fläskfilegryta o ris, min egna lilla blandning till o med. Sparade disken till O så han får ta den tänkte jag när jag gjorde fyra potioner mat liksom.

Så nu e jag hemkommen o har nya naglar =) så nöjd med dom som med håret. Skapligt beronde man blir efter 5 års nagelfixande då hahhah. Turkost glitter i fram blev de denna gången, kom på att jag inte hade haft de glittret sedan hon köpt det. Brukar annars va snabb o ha de nyaste färgen eller glittret.

Så nu sitter man vid datan så klart o väntar på att Greys ska börja <3 Kanske att de blir en frukt eller nått som kvällsmat snart, börjar tryta lite i tarmen nu.

Ha de gött alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0