Söndagen e snart över igen.........

Dagen började med att de va utsläpp av djuren, så vi passa på o skritta dom i 40 min. Fanns inte så mycket mera o göra med osm när de e is faan överallt, e så trött på detta nu. Vill ha vår o bort med all snö! Sedan mockade vi o fixa allt för kvällen, så stack vi hem igen tror vi va hemma halv tolv redan. snabba ryck kan man säga =). Så blev det en pizza hemma innan jag stack iväg o träffa mammsen.
Så blev de en sväng ner till ingelstad, hade nämligen sett en lampa som jag ville ha i NT igår. Den va på Nordic men de va svårt o veta om den va sänkt till 998:- från 2500:- om man köpte en soffa för 30 000:-. Så de blev helt enkelt o åka dit o fråga dom, men som jag trodde så va de 998 som gällde så äntligen fick jag min lampa. Har vart lite för snål förut för o köpa den, men nu slog jag till iaf.
Det blev lite stros i alla andra butiker där ute med innan vi åkte hemåt. Jätte roligt att du ville följa med mammsen, kul med sällskap.

I morgon hoppas jag att de blir ridhuset för oss om vi ska hoppträna på tisdag =) Vi har fixat två platser i Finspång för Danne nu eftersom ingen i klubben e intresserad av hans träningar längre. Så de känns kanoners, visst e de lite längre bit dit än till VRF, men va faan varannan tisdag lixom. Trivs ju så bra för han så de e de helt klart värt.

Igår kolla jag på Äntligen midsommar föresten! Sååå BRA film så himla rolig garva fasen hela tiden här hemma hahhah. Den påminner lite om grabbsen i vårt kompisgäng till o med ;D Kan  se framför mig hur de e vi nästa midsommar. Såg även slutet på Bröllopsfotografen o den va faktiskt oxå rätt så bra, men ingen humor som i äntligen midsommar direkt.
Ne nu ska jag vila lite i soffan innan de dax för lite mat o dusch. Ska även fundera ut om lampan ska få vara kvar i kartongen eller om man ska sätta upp den!?!?! Svårt de där, den ligger ju himla bra i kartongen faktiskt.

Vi hörs i morn igen SEE YA






Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Vad fin lampan var/är =)

2010-03-07 @ 21:18:45
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0