Ullaredsresan e över.....

Då va man hemma efter en hel dag på Ullared. Åkte tidigt i morse o hade inga förväntningar alls faktiskt, detta va bara 2a gången jag va där. Men hade heller ingen inköpslista o gå efter, fast jag visste ju att de va vissa saker som jag skulle köpa om jag hittade dom. Så finns de ju rätt mycket saker som jag behöver till huset med framöver. 
Men de roligaste på hela resan va fasen de 4 pensionärerna som satt mitt över oss hela bussresan. Snacka om att de va vana o åka liksom. Man kunde sitta o lyssna på vad de sa hela resan dit o hem o skratta som fasen. Så resan va inte så seg direkt tack vare dom hi hi. Sussie som hoppade på kryckor klarade dagen rätt bra med, fick låna en rullstol så hon åkte mest i den under dagen. Hennes mamma va med o kunde assistera henne lite med =) 

Det blev iaf lite tre klädesplagg vilket va kors i taket för o va mig typ, en ridjacka, ett ridtäcke o ha hemma, lite kallingar o t-shirtar med roliga tryck på till O, två par gardiner till huset som kommer passa då alla väggar blir vita till en början, lite hästsaker mm. Men de bästa av allt e min nya kamera som jag köpte på net on nets lagershop, har kollat ett tga nu så passa på när de va så nära. Så behöver jag en ny till London i helgen med =) Det blev inga onödiga köp heller o inget som jag ångrar nu efter o tänker aaa fasen de där kommer jag ju inte annvända juuuu.

Känns bra o va hemma igen o slappa i soffan. Fick se att vi hade fått tillbaka 1000:- från hsb för jag mailade o sa att vi ville gå ur, så de va skönt o få tillbaka nått iaf. Fick ju liksom betala för att vi överlät lägenheten till den nya tjejen med.

Emelie tog våra hästar i dag o fixade dom så vi slapp åka ut kl 8, jätte snällt av henne. I morn e man ledig med så då blire o rida lite o dona i stallet. Prova nya täcket o se om Villma kan ha det?!?! Så på torsdag jobbar man andra dagen denna vecka soft eller vad. Så på fredag bär de va till LONDON!!!! Hoppas på ytterligare lite shopping o roliga upplevelser.

På återseende i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0