Vilken dag =)

Nu börjar snart Desperet så jag passar på o blogga en snabbis innan dess. Glömde visst bort helt o blogga igår men men så kan de va.

Dagen i övrigt har vart bra, tills vid typ 15.00 då blev den kanon!!!  För två fyllon/alagare klev då in på jobbet lagom påtända/fulla. Stoppade så klart på sig massa varor, o vem fick ta dom jo JAG hahhaha. Så himla nöjd då, faan älskart. Va sååå länge sedan de va lite action på jobbet som vi säger.
Så polisen kom efter att vakterna tagit med dom så fick de följa med dom o ta pissprov till o med, för den ena hade visst rökt något roligt o den andra hade roliga tabletter. Så nu ståe jag som vittne i händelsen så hoppas inte de blir rättegång?!?!

Efter jobbet blev de en sväng till stallet, men vi sket i ridningen för de e så himla isigt på vägen. Men i morn ska de ridas för då e jag ledig =) Kanske att de blir lite storhandling innan stallet med, så de e klart denna vecka. På eftermiddagen väntas tvättstugan så då finns de ingen tid o handla. Ogge blir iaf glad när han slipper handla, inte hans favvo direkt.
Hoppas på fortsatt "varmt" väder i veckan o att all snö smälter undan nu o våren får komma =) Längtar så himla dant!!!

Nu ska de ses på desperet som förövrigt redan har börjat ;) Ha de gött alla vännder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0