Bra dag

Idag va man lite mera positiv efter o ha släppt ut djuren o Anton kan gå utan o halta! han e fortfarande halt i traven men inte något svullen så hoppas på att han e bra igen till helgen så jag kan rida lite på han då iaf. I morn kommer Therese o ska köra laser på båda så de passa ju prefekt att hon kollar han då ordentligt. så får han ju vila dagen efter o ta de lugnt.
de fick ju en vilodag idag i o med allt som va igår så jag va med Ogge ute i huset o donade lite.
Känns roligt o fixa o planera massor nu. Kollade o bestämde lite nya saker i dag o jag tog massa före bilder som kan va roligt o ha med. Mätte även på lite möbler som jag har kollat in som jag vill ha plus lite av våra gamla möbler. Tyvärr så passar ju inte våran älskade soffa med dubbla divaner i huset, så kommer antagligen bli så att man får hitta en ny. Alla e ju typ lika långa som våran så vet inte vad vi ska ha för nån?!??! Ordnar sig säkert med det, e ju de minsat problemet nu måste ju få klart allt så man kan flytta först.
Vi va även ute i sogen o gick för o se vart våran tomtgräns går till de som tillhör oss, lite konstigt o gå i sin egen skog lixom hahaha men man vänjer sig väl.

I morn e de jobb igen o kortvecka, ledig både onsdag o torsdag =) Skönt skönt passa perffa när vi har alla in o utsläpp denna vecka när Emelie e på semester. Åter i morn. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0