Piss start på veckan

Idag har jag vart i stallet direkt efter jobbet o Villmis fick en laseromgång igen, va ju lite spänd i ryggen förra gången. Medans syss m ockade o fixade så red jag ett kanonpass på Anton i paddocken o han gick såååå bra mjuk som en liten gummiboll =) Sedan bar de hemåt o då blev de disk o köttbulle rull, blev rätt oki köttbullar faktiskt. Har kommit på att jag nog ska steka dom på lite högre värme först så de får en hård yta o håller ihp ännu bättre, det e de jag tycker e svårt med o steka köttbullar. Annars e jag rätt oki påt o ogge godkände dom med när han kom hem. Han va ute i huset i dag o målade lite granna så på onsdag ska de handlas golv till de tre rummen där nere! Ska bli roligt o få de inhandlat o kanske lagt till helgen med eller de MÅSTE bli lagt till helgen typ annars hinner vi fasen inte klart asså. Skapligt tressade nu o få d klat i de rumme iaf så man kan bo i dom så länge o sedan ta övervåningen när vi väl bor där.

Så de tråkigaste e att vi inte kommer kunna åka o tävla i helgen som va bestämt tack vare PUCKONA som mamma köpte bilen av! Tack för den kan ni betala för helgen med så vore de bra, jävla fuckers!!!!!!

Neeheee nu blire en dusch inte lukta usch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0