Pizza o talang

Sitter just nu o slappar efter o ha dragit i mig en pizza. De får bli min uppladdning inför morgondagen som ska spenderas på tävlingsbanan. Linköping blire i morn o söndag i morn 120 & 1.30 o bara en 1.30 på söndag. Hoppas de inte ska regna som de står över allt orkar inte med det då. men hör ju till att de ska regna när man tävlar hos dom, alltid vart så. Men nu e ju deras bana ordnad efter att den ska klaar regn somd en tyvärr inte gjorde så bra förr.

Idag va de bara en kortdag på jobbet 7-16 så va de hem för o byta kläder o sticka vidare till stallet föro fixa nför helgen. Syss kom ut senare så jag passa på o duscha hästarna innan hon kom ut. Så blev de o fixa alla saker o göra klart hästarna för kvällen. Vi vägde även upp de nya fodret så vi ska vet hur mycket de ska ha nu när de snart ska få fullt av det, men ökade nu på ytterligare lite.

HAHHHAHHAH garva just på mig åt pontiac i talang, faan vad han e  stööörrrdd!!! Snacka om att de finns riktiga stjärnor som tror de kan bli nått =p

Ne nu ska jag mysa med min älskade Ogge i soffan. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0