Seg........

Idag har fasen vart den segaste dagen på länge, vet inte vad de va med mg men va faan som ett lik o bara dega runt. Men nu har man vart i stallet o ridit så nu e man pigg igen. Anton kändes lte seg i dag med men fick gå lte lösgörande o ludnad typ. I morn ska de få vila o en dusch innan tävlingen o så kan vi fixa grejer o de kankse inte blir så sent heller. Det ska dydligen regna hela helgen =( fasen asså inge roligt alls varför ska de regan varje gång man ska till linköping o tävla?!??!?! Men hoppas på att de kommer gå prma iaf, deras bana e ju iaf omgjord så den ska palla regn nu. Så hoppas på de bästa.

I morn e de iaf kortdag på jobbet skönt skönt måste jag säga. Skulle nog behöva lite semester NU, men få vänta lite till innan de e dags. Jag ska ha 27-30 o Ogge tar 26-31 för han kan ju fixa med huset utan mig men inte jag utan honom, så de fick bli bästa lösningen. Ska bli grymt roligt o pyssla med huset hela sommaren o grilla o bara ha det skönt. Kan ju hoppas på att de finns lite kompisar o familj som vill va ute i solen o hjälpa till hi hi.

Nästa helg blir de HOFFMAESTRO i Linköping med Carro o hennes kompisar =) Ska bli asa roligt o se dom live, längtar lite. Dom skulle visst gå ut men jag får nog svika då för jag ska va i huset på söndagen med Ogge. Måste ju försöka hjälpa tll lite mera nu när de inte e några tävingar på ett par helger.
Just nu vill jag verkligen flytta ut o få allt klart med stallet o hästarna oxå, skulle va så skönt o ha dom hemma sedan. Blir ju lite fara o flänga känns de som, men de får gå ett tag e ju trots allt på vägen mellan jobbet o huset. Men de blir väl en vanesak kan jag tänka mig.

Nu blire o sussa kudden. Sov gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0